Jestem ze wsi i jestem z tego dumna.

piątek, 10 lutego 2012

brzoza karnawałowa

Witam
Mam nadzieję że wszyscy znajomi i nieznajomi znajdą czas aby zaglądać do Siedliska Boży Dar i znajdą tu coś co ich zaciekawi lub zainspiruje. Serdecznie zapraszam.
Na początek moja karnawałowa brzoza, która powstała jako odpowiedź na pytanie "jeśli nie choinka to co". 2 lutego czyli święto Matki Boskiej Gromnicznej to dzień kiedy wszystkie choinki definitywnie wędrują na strych i zostaje smutne, puste miejsce, a przecież karnawał trwa dalej (w tym roku do 21 lutego). Żeby nie tracić atmosfery jaką tworzy choinka stworzyłam taką jak widać na zdjęciach, niechoinkową ozdobę na resztę karnawału.

Jako element zimowy na drzewku wiszą bałwanki w różnej stylizacji:
red bałwan 

bałwan tradycyjny

bałwanica wyjściowa

bałwan militarny
Ponieważ za oknem zima jak z obrazka myślę, że bałwany są jak najbardziej na miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz