Jestem ze wsi i jestem z tego dumna.

sobota, 7 kwietnia 2012

Z okazji Wielkanocy



Dziś obiecane pisanki, które inspirowane były pomysłami z bloga "decoupage Eli" . Nie do końca osiągnęłam to co chciałam ale efekt i tak uważam za satysfakcjonujący. Zresztą oceńcie sami :







Część jajek zamocowałam na piku, a część na nitce do zawieszenia dzięki czemu mam różne możliwość zastosowania ich jako wielkanocne ozdoby.
Oczywiście znalazłam czas na wiosenny spacer przy pięknej pogodzie (ach jak ta telewizyjna prognoza pogody kłamie!) co zaowocowało odkryciem wielkiego mrowiska pełnego zaaferowanych mrówek.



Wiem, że często jesteśmy zapracowani jak te mrówki, więc z okazji świąt życzę Wam głównie spokoju i czasu dla siebie, żeby wszyscy znaleźli w tych szczególnych dniach wiarę, miłość i spokój.
WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

2 komentarze:

  1. sama robilas te pisanki???
    niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem sama, choć przyznaję, że łatwo nie było i zajęcie wymagało poświęceń -szczególnie ze strony jaj! Kilka pierwszych wylądowało w koszu na śmieci.

    OdpowiedzUsuń