Jestem ze wsi i jestem z tego dumna.

czwartek, 26 kwietnia 2012

Góry, kretowiska i śmieci w szafie

"Ludzie potykają się nie o góry lecz o kretowiska"
                                                   Konfucjusz
Zaczęłam od Konfucjusza i na nim skończę ale ciśnie mi się na usta nasze swojskie powiedzonko - "raz na wozie raz pod wozem". Otóż obecnie jestem chyba pod wozem- dosięgnął nas krach finansowy i wszystkie plany się posypały. Dodając do tego jeszcze niespłacone rachunki i kredyt oraz powyłączane telefony- nie jest śmiesznie. Staram się optymistycznie spoglądać na przyszłość ale nie jest łatwo i wiem, że przede mną wiele zmian i wyzwań. Tak w zasadzie, choć może trudno w to uwierzyć, cieszę się, bo taki kryzys zmusi mnie do generalnych porządków w moim życiu. Jako dobra gospodyni wiem, że nic tak nie pomaga domowi jak baaaardzo generalne porządki połączone z małym przemeblowaniem i wyrzuceniem sterty śmieci. Moje śmieci (śmieć) od kilku (czterech) lat czekają na dnie szafy- ot taki "trup w szafie". Wiosna sprzyja porządkom, postanowieniom itp, dlatego patrząc na otaczający mnie szał przyrody zakończę znów Konfucjuszem

"Siła człowieka nie polega na tym, że nigdy nie upada, ale na tym, że potrafi się podnosić"
                                                                                  Konfucjusz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz