Jestem ze wsi i jestem z tego dumna.

wtorek, 3 grudnia 2019

Wisienka

   Z pewną nieśmiałością zerknęłam na zapomniane blogowe strony i, o dziwo, nawet pamiętałam swoje hasło. Tak dawno tu mnie nie było, że czuję się jak gość- obcy, lecz zdziwiony poczuciem deja vu. Czy ja to znam? Czy już to widziałam?
Niekiedy w ramach racjonalizacji, reorganizacji, modernizacji, innowacji i innych ...acji w życiu wyrzucamy do lamusa rzeczy, które wydają się już przebrzmiałe, niepotrzebne, a wręcz zabierające cenny czas. A tu po jakimś czasie okazuje się że stanowiły one miłe urozmaicenie, a nawet wisienkę na codziennym, życiowym torcie. I czegoś brak.
  Od dłuższego czasu odczuwam brak tej ,niby nie potrzebnej, wisienki i dlatego postanowiłam odświeżyć moje "życie w sieci".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz